čtvrtek 27. března 2014

Stránky, které stojí za vidění

Abyste se o mě víc dozvěděli, tak jsem se rozhodla přidávat články, kde budu upozorňovat na stránky, které mám ráda, které jsou mi inspirací a nebo mě prostě baví.
Takže jdeme na to.

1.
Neb s přítelem zařizujeme bydlení, tak hledám inspiraci, kde se dá. A tuhle stránku bych dokázala procházet hodiny a hodiny. My scandinavian home naleznete zde.




2.
K těmto článkům mě motivala Emily z Cupcakes and Cashmere, která podobné články, kam dává odkazy na oblíbené stránky, dělá.
Její stránky jsou skloubením všeho, co mě baví. Módy, jídla a bydlení. Její nový dům jí víc než závidím.

3.
A každé pondělí si nemůžu nechat ujít videa Make up by Camila2, kde najdete tipy na líčení, účesy nebo outfitová videa.
Jsou to už profláklejší stránky, takže pokud jste v poslední době narazili na nějaký novější blog o módě, vaření, bydlení, který vás zaujal, tak šup s ním do komentářů. Budu ráda za novou inspiraci.

1 komentář:

  1. Jsou to prý sice stránky profláklé, ale já jsem o nich ještě neslyšela, takže mockrát díky za inspiraci :)) hlavně scandinavian home vypadá báječně :)

    OdpovědětVymazat